Іноземні мови (англійська, німецька)

АНГЛІЙСЬКА МОВА
9-й клас
Сфери спiлкування
Тематика ситуативного спілкування
Мовленнєві функції
Засоби вираження
Лінгвістичні  компетенції
Соціокультурна компетенція
Загальнонавчальна компетенція




Лексична

Граматична
Фонетична


Особистісна








Публічна















Освітня
Я, моя сім’я, друзі (автобіографія)
Природа і погода (навколишнє середовище, охорона довкілля)
Засоби масової інформації (телебачення і радіо, програми, ведучі, улюблена радіо-/телепередача)
Молодіжна культура (зовнішність, захоплення, молодіжні організації, клуби, табори)
Наука і технічний прогрес
Великобританія (великі міста, пам’ятки культури)
Робота і професія (професії, вибір професії)
— описувати людей, предмети, дії, явища, самопочуття, події;
— характеризувати якості особистості, вчинки людей і стосунки між людьми;
— висловлювати власне ставлення до поведінки, вчинків, думок, позицій інших людей;
— порівнювати предмети, дії, вчинки, ситуації, факти, явища;
— розповідати про свої захоплення, уподобання, ідеали, спосіб життя, мрії, аргументуючи власний вибір;
— запитувати та надавати інформацію про явища, події, факти;
аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку;
— розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
— пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію;
висловлювати своє враження, почуття та емоції у зв’язку з почутим, побаченим, прослуханим (сумнів, подив, стурбованість, радість тощо);
— надавати схвальну / несхвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям.
Wouldyouliketocometo a partynextSaturday?
Sure.  Niceday, isn’tit?
Doyoumindif I openthewindow?
Wherecan I buy a ticket? Howlongfdoesittaketogetto... by...
I’mgoingtovisitmygranddad.
I’mafraid I willbebusy. Most of all I liketo...
Itwouldbebetter... You’dbetter... You’drather... Inmyopinion... As a matter of fact... Itdependson...
I’mterriblysorrytokeepyouwaiting.
Thebookisworthreading. I’mlookingforwardtohearingfromyou. What a surprise! Have a goodtrip! Woulditbepossible...? Heaskedif/ whetherwehaddoneitintime. Hewantedtoknowwhy I wasabsent.
Особисті дані.
Природні ресурси.
Рослинний і тваринний світ.
Види радіо- і телепрограм.
Течії молодіжної культури.
Клуби і товариства.
Відомі вчені.
Винахідники і винаходи.
Пам’ятки культури. Характеристики   професій.
Фактори впливу на вибір професії.

Дієслово:FutureTenses, PastTenses, PassiveVoice,  фразеологічні вирази, Герундій.
Модальні дієслова, модальні вирази:must/mustn’t, should, may, oughtto, can, will, might / could, need / needn’t.
Складносурядні, складнопідрядні речення (Non-definingClauses).
Вимова в цілому досить чітка для розуміння, незважаючи на присутність помітного акценту. Під час спілкування може виникати необхідність перепитувати та повторювати.
Наголос у складних іменниках, прикметниках, прислівниках тощо.
Знання культури спільноти або спільнот країни, мова якої вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування, пов’язаної з такими аспектами:
— повсякденне життя;
— умови життя;
— міжособистісні стосунки;
— цінності, ідеали, норми поведінки;
— соціальні правила поведінки;
— здатність використати різні стратегії для контакту з представниками інших культур;
— вживання та вибір привітань;
— вживання та вибір форм звертання;
— вживання та вибір вигуків;
— правила вступу до розмови.
Правила ввічливості.
Вирази народної мудрості.
— уважно стежити за презентованою інформацією;
— усвідомлювати мету поставленого завдання;
— ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи;
— активно застосовувати мову, що вивчається;
— знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію;
— використовувати нові технології.


НІМЕЦЬКА МОВА
9-й клас
Сфери спiлкування
Тематика ситуативного спілкування
Мовленнєві функції
Засоби вираження
Лінгвістичні компетенції
Соціокультурна компетенція
Загальнонавчальна компетенція




Лексична

Граматична
Фонетична


Особистісна












Публічна













Освітня
Я, моя сім’я, друзі (автобіографія)
Природа і погода (навколишнє середовище, охорона довкілля)
Засоби масової інформації (телебачення і радіо, програми, ведучі, улюблена радіо-/телепередача)
Молодіжна культура (зовнішність, захоплення, молодіжні організації, клуби, табори)
Наука і технічний прогрес
Німеччина (великі міста, пам’ятки культури)
Робота і професія (професії, вибір професії)

— описувати людей, предмети, дії, явища, самопочуття, події;
— характеризувати якості особистості, вчинки людей і стосунки між людьми;
— висловлювати власне ставлення до поведінки, вчинків, думок, позицій інших людей;
— порівнювати предмети, дії, вчинки, ситуації, факти, явища;
— розповідати про свої захоплення, уподобання, ідеали, спосіб життя, мрії, аргументуючи власний вибір;
— запитувати та надавати інформацію про явища, події, факти;
аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку;
— розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
— пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію;
висловлювати своє враження, почуття та емоції у зв’язку з почутим, побаченим, прослуханим (сумнів, подив, стурбованість, радість тощо);
— надавати схвальну / несхвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям.
Waskonkretwillstdutun?
DadieGetränkedoseneinökölogischesProblemsind, willman ... WannsehendiemeistenJugendlichenfern?/IstFernsehenschädlich? — IchsehemeistensamAbendfern./Ichfinde, dass ...
Amliebstenseheich ..., weil ...
WaskommtjedenTagimFernsehen?
Worum geht es in derSendung? StellmaldasRadioan! MitRadiohörenhabeichmeistensProbleme.
StattRadiozuhören, solltestdu ...
Dusiehsttollaus!
EntschuldigenSie, wiekommeich/zu ...? — GehenSieanderPostvorbeiunddanngleichwiederrechts.  WasistfürdichbeieinemBerufwichtig? — MeineErwartungenandenBerufsind ...
Ichmöchte ... werden.
WeitereszumeinerPersonfindenSieinmeinemLebenslauf.

Особисті дані.
Природні ресурси.
Рослинний і тваринний світ.
Види радіо- і телепрограм.
Течії молодіжної культури.
Клуби і товариства.
Відомі вчені.
Винахідники і винаходи.
Пам’ятки культури. Характеристики   професій.
Фактори впливу на вибір професії.

Іменник: Систематизація.
Дієслово: Умовний спосіб KonditionalisI: Ichwürdegern…. Інфiнітивні звороти statt ... zu + Infinitiv, ohne ... zu + Infinitiv.
Прикметник: Особливі форми ступенів порівняння.
Займенник: Систематизація.
Прислівник: Ступені порівняння.
Числівник: Систематизація.
Речення: Підрядні речення місця.

Удосконалення знань, навичок і вмінь, набутих  у попередні роки навчання.

Знання культури спільноти або спільнот країни, мова якої вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування, пов’язаної з такими аспектами:
— повсякденне життя;
— умови життя;
— міжособистісні стосунки;
— цінності, ідеали, норми поведінки;
— соціальні правила поведінки;
— здатність використати різні стратегії для контакту з представниками інших культур;
— вживання та вибір привітань;
— вживання та вибір форм звертання;
— вживання та вибір вигуків;
— правила вступу до розмови.
Правила ввічливості.
Вирази народної мудрості.
— уважно стежити за презентованою інформацією;
— усвідомлювати мету поставленого завдання;
— ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи;
— активно застосовувати мову, що вивчається;
— знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію;
— використовувати нові технології.


Немає коментарів:

Дописати коментар