АНГЛІЙСЬКА МОВА
9-й клас
Сфери спiлкування
|
Тематика ситуативного
спілкування
|
Мовленнєві
функції
|
Засоби
вираження
|
Лінгвістичні компетенції
|
Соціокультурна
компетенція
|
Загальнонавчальна
компетенція
|
|||
|
|
|
|
Лексична
|
|
Граматична
|
Фонетична
|
|
|
Особистісна
Публічна
Освітня
|
Я, моя сім’я, друзі (автобіографія)
Природа і погода (навколишнє середовище, охорона довкілля)
Засоби масової інформації (телебачення і радіо,
програми, ведучі, улюблена радіо-/телепередача)
Молодіжна культура (зовнішність, захоплення, молодіжні організації, клуби, табори) Наука і технічний прогрес Великобританія (великі міста, пам’ятки культури)
Робота і професія (професії, вибір професії)
|
—
описувати людей, предмети, дії, явища, самопочуття, події;
— характеризувати якості особистості, вчинки людей і стосунки між людьми; — висловлювати власне ставлення до поведінки, вчинків, думок, позицій інших людей; — порівнювати предмети, дії, вчинки, ситуації, факти, явища; — розповідати про свої захоплення, уподобання, ідеали, спосіб життя, мрії, аргументуючи власний вибір; — запитувати та надавати інформацію про явища, події, факти; — аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку; — розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей; — пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію; — висловлювати своє враження, почуття та емоції у зв’язку з почутим, побаченим, прослуханим (сумнів, подив, стурбованість, радість тощо); — надавати схвальну / несхвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям. |
Wouldyouliketocometo a
partynextSaturday?
Sure. Niceday, isn’tit? Doyoumindif I openthewindow? Wherecan I buy a ticket? Howlongfdoesittaketogetto... by... I’mgoingtovisitmygranddad. I’mafraid I willbebusy. Most of all I liketo... Itwouldbebetter... You’dbetter... You’drather... Inmyopinion... As a matter of fact... Itdependson... I’mterriblysorrytokeepyouwaiting. Thebookisworthreading. I’mlookingforwardtohearingfromyou. What a surprise! Have a goodtrip! Woulditbepossible...? Heaskedif/ whetherwehaddoneitintime. Hewantedtoknowwhy I wasabsent. |
Особисті дані.
Природні ресурси. Рослинний і тваринний світ. Види радіо- і телепрограм. Течії молодіжної культури. Клуби і товариства. Відомі вчені. Винахідники і винаходи. Пам’ятки культури. Характеристики професій. Фактори впливу на вибір професії. |
|
Дієслово:FutureTenses, PastTenses, PassiveVoice, фразеологічні вирази, Герундій.
Модальні дієслова, модальні вирази:must/mustn’t, should, may, oughtto, can, will, might / could, need / needn’t. Складносурядні, складнопідрядні речення (Non-definingClauses). |
Вимова в цілому досить чітка для розуміння, незважаючи на
присутність помітного
акценту. Під час спілкування може виникати необхідність перепитувати
та повторювати.
Наголос у складних іменниках, прикметниках, прислівниках тощо. |
Знання культури спільноти або спільнот
країни, мова якої вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування,
пов’язаної з такими аспектами:
— повсякденне життя; — умови життя; — міжособистісні стосунки; — цінності, ідеали, норми поведінки; — соціальні правила поведінки; — здатність використати різні стратегії для контакту з представниками інших культур; — вживання та вибір привітань; — вживання та вибір форм звертання; — вживання та вибір вигуків; — правила вступу до розмови. Правила ввічливості. Вирази народної мудрості. |
— уважно стежити за презентованою
інформацією;
— усвідомлювати мету поставленого завдання; — ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи; — активно застосовувати мову, що вивчається; — знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію; — використовувати нові технології. |
НІМЕЦЬКА МОВА
9-й клас
Сфери спiлкування
|
Тематика ситуативного
спілкування
|
Мовленнєві
функції
|
Засоби
вираження
|
Лінгвістичні компетенції
|
Соціокультурна
компетенція
|
Загальнонавчальна
компетенція
|
|||
|
|
|
|
Лексична
|
|
Граматична
|
Фонетична
|
|
|
Особистісна
Публічна
Освітня
|
Я, моя сім’я, друзі (автобіографія)
Природа і погода (навколишнє середовище, охорона довкілля)
Засоби масової інформації (телебачення і радіо,
програми, ведучі, улюблена радіо-/телепередача)
Молодіжна культура (зовнішність, захоплення, молодіжні організації, клуби, табори) Наука і технічний прогрес Німеччина (великі міста, пам’ятки культури)
Робота і професія (професії, вибір професії)
|
—
описувати людей, предмети, дії, явища, самопочуття, події;
— характеризувати якості особистості, вчинки людей і стосунки між людьми; — висловлювати власне ставлення до поведінки, вчинків, думок, позицій інших людей; — порівнювати предмети, дії, вчинки, ситуації, факти, явища; — розповідати про свої захоплення, уподобання, ідеали, спосіб життя, мрії, аргументуючи власний вибір; — запитувати та надавати інформацію про явища, події, факти; — аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку; — розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей; — пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію; — висловлювати своє враження, почуття та емоції у зв’язку з почутим, побаченим, прослуханим (сумнів, подив, стурбованість, радість тощо); — надавати схвальну / несхвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям. |
DadieGetränkedoseneinökölogischesProblemsind,
willman ... WannsehendiemeistenJugendlichenfern?/IstFernsehenschädlich? —
IchsehemeistensamAbendfern./Ichfinde, dass ...
Amliebstenseheich ..., weil ...
WaskommtjedenTagimFernsehen?
Worum geht es in derSendung? StellmaldasRadioan!
MitRadiohörenhabeichmeistensProbleme.
StattRadiozuhören, solltestdu ...
Dusiehsttollaus!
EntschuldigenSie, wiekommeich/zu
...? — GehenSieanderPostvorbeiunddanngleichwiederrechts. WasistfürdichbeieinemBerufwichtig? —
MeineErwartungenandenBerufsind ...
Ichmöchte ... werden.
WeitereszumeinerPersonfindenSieinmeinemLebenslauf.
|
Особисті дані.
Природні ресурси. Рослинний і тваринний світ. Види радіо- і телепрограм. Течії молодіжної культури. Клуби і товариства. Відомі вчені. Винахідники і винаходи. Пам’ятки культури. Характеристики професій. Фактори впливу на вибір професії. |
|
Іменник: Систематизація.
Дієслово: Умовний спосіб KonditionalisI: Ichwürdegern…. Інфiнітивні звороти statt ... zu + Infinitiv,
ohne ... zu + Infinitiv.
Прикметник: Особливі форми ступенів порівняння.
Займенник: Систематизація.
Прислівник: Ступені порівняння.
Числівник: Систематизація.
Речення: Підрядні речення місця.
|
Удосконалення знань, навичок і вмінь, набутих у попередні роки навчання.
|
Знання культури спільноти або спільнот
країни, мова якої вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування,
пов’язаної з такими аспектами:
— повсякденне життя; — умови життя; — міжособистісні стосунки; — цінності, ідеали, норми поведінки; — соціальні правила поведінки; — здатність використати різні стратегії для контакту з представниками інших культур; — вживання та вибір привітань; — вживання та вибір форм звертання; — вживання та вибір вигуків; — правила вступу до розмови. Правила ввічливості. Вирази народної мудрості. |
— уважно стежити за презентованою
інформацією;
— усвідомлювати мету поставленого завдання; — ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи; — активно застосовувати мову, що вивчається; — знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію; — використовувати нові технології. |
Немає коментарів:
Дописати коментар